Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2013 13:22 - Азбуката 2D и 3D и цифрите от 1 до 0 за хората с дислексия и не само
Автор: abvlamez Категория: Други   
Прочетен: 1121 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.10.2013 04:28


Преди няколко години разбрах за дислексията и от тогава изчетох доста по въпроса и реших да създам един малък проект в който мога да помогна и аз или поне се надявам да го направя самия проект не ме затрудни толкова колкото това да кажа на хората ей аз съществувам може и да съм ти полезен. За съжаление хората занимаващи се с това в България не ми обърнаха нужното внимание и не казаха дори професионалното си мнение само едно добре което мен не ми е никак достатъчно та реших сам да се опитам да ви представя проекта и дано все пак влезе в употреба все пак за това е създаден.
 По сайта няма никакви реклами и каквито и да било излишни неща които да дразнят потребителите, а самия сайт представлява Българската азбука в 2D и 3D вариант за да използвате 3D варианта просто трябва да щракнете върху картинката на избраната от вас буква и тя по на долу ще се зареди като 3D модел на буквата който модел сдържа голяма и малка печатна буква с левия бутон на мишката може да въртите модела а с Shift и левия бутон на мишката да го смалявате и уголемявате под самия прозорец където е 3D модела се зарежда и бутон с звук който казва коя е буквата а под бутона има друг прозорец който е с видео как се пишат всички ръкописни букви в българската азбука надявам се проекта да ви помогне След време мога да го разширя или да добавя нови неща но за сега мисля, че и това е достатъчно а адресът на сайта е http://abv.lamez.org/

Ако имате някакви въпроси или критики пишете тук в блога и аз ще се опитам да помогна.
И ако всеки от нас прави по нещо малко да помогне от колкото да критикува и ругае България ще е едно много по добро място за нас и децата ни.

Честит 24 май на всички


Тагове:   азбука,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abvlamez
Категория: Други
Прочетен: 19127
Постинги: 9
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930